Kako da smanjite želju za šećerom i slatkim.

7 NAČINA KAKO DA MANJE JEDETE SLATKO! Ako ste kao većina ljudi onda smo sigurno da u toku dana jedete mnogo više šećere nego što Vam je potrebno što vremenom doprinosi sve većoj količini masnih naslaga i povećanje rizika od mnogih bolesti, prvenstveno dijabetesa! Bez obzira na našu dobru nameru da Vam pomognemo da naučite kako da se zdravo hranite, rezultati su razočaravajući. []

POSTOJI LI KARDIO ZA VEĆE I JAČE MIŠIĆE!?

POSTOJI LI KARDIO ZA VEĆE I JAČE MIŠIĆE!? Kad god čujemo reč „kardio“, asocira nas na gubitak težine (često i mišićne mase), isto tako i na mučno i dugotrajno trčanje ili neku sličnu dosadnu aktivnost... Šta ako Vam kažemo da određena vrsta kardija može pomoći izgradnji mišića? Da li biste bili voljni da kardio radite i kada nije sezona za kupaći i more? Upravo []

Neopevani heroj - HOLESTEROL!

Može li premalo holesterola zaustaviti Vas napredak? Vrlo je moguće! Ipak godinama nas medicinski establišment upozorava na rizik po zdravlje povezan sa holesterolom, koji se uglavnom odnosi na zidove arterija, uzrukujući otežan protok krvi koji moze dovesti do srčanog udara. Navedeni smo da verujemo da dok god smanjujemo unos holesterola i masti u hrani možemo izbeći zastrašujuće konsekvence []

10 NAVIKA IZUZETNO ZGODNIH LJUDI!

10 NAVIKA IZUZETNO ZGODNIH LJUDI   Razlog zašto većina ljudi podbaci kada želi da postane fit ili smrša je to što nisu dosledni tome (odustanu pre kraljnjeg cilja). Oni jesu visoko motivisani, s tim što ne razvijaju navike koje će ostvariti zacrtani uspeh.Ne dozvolite da se to desi i Vama! Ovo su 10 jednostavnih predloga koji će Vam omogućiti da živite srećniji, zdraviji []

Dugotrajni, intenzivni kardio jede mišiće

Većina ljudi koja želi da skine kilograme radi kardio i koristi neku od dijeta kako bi uspeli u svojim namerama, ne znajući da gube i mišiće u tom procesu. To nije pametno i nepotrebno je u potpunosti. Evo jedan način kako ga izbeći. Šta biste trebali da znate? 1.       Većina ljudi koja pokušava da izgubi masti će koristiti strategiju neke dijete []

5 uobičajenih problema gubitka masti za žene!

Neki ljudi mogu redovno da vežbaju i hrane se kako treba i pri tom ne gube kilažu, ne mršave. Mnogi od nas mogu da se poistovete sa ovom činjenicom. Kada naporno radite na svom izgledu i to ne daje rezultate, može doći do frustracije, čak, usled nezadovoljstva, i sa prestankom dijete kakvu ste do tada vodili, da vratite sve skinute kilograme ili pak dobijete koji kilogram više. Evo []

Vitamin D3: Najbolji...suplement...ikada!

Vitamin D3: Najbolji...suplement...ikada! Cinjenice u vezi sa jednim od najvecih otkrica u funkcionalnoj medicini By Charles PoliquinJedan osteopata lekar me je nedavno pitao: “Šta je sa svom tom famom oko vitamina D3?” To je bilo dobro pitanje. Bilo je bezbroj suplemenata, posebno u oblasti bodibildinga, koji su propali a da nisu doževeli svoja obecanja. Ja se secam kada je sledeca []

Ravan stomak za leto. Korisne informacije.

  Već odavno znamo da je nemoguće skinuti masti sa samo određenog dela tela, telo skida masti podjednako, ostavljajući najviše tamo gde i sada imamo najviše... Šta onda možemo uraditi po tom pitanju? Možemo trenirati određeni deo  tela gde želimo da pokažemo bolji mišićni tonus, bolji izgled mišića! Ako već nema šanse da telu „kažemo“ odakle bismo []

Koliko proteina je potrebno za rast mišića?!

Koliko je proteina potrebno za rast mišića?   Protein je svakako makronutritient koji se najviše izučavao, a povezan je sa rastom mišićne mase. Većina onih koja ide u teretanu, smatra da što više unetog proteina kroz  ishranu znači veće I bolje mišiće. Kolike su ustvari naše stvarne potrebe za proteinom, da bismo ostvarili rast mišićne mase? Pogledajmo šta []

Kuhinjska SO! Zašto nam je toliko potrebna!

Mit o soli i zašto nam je toliko potrebna? Ljudi neprestano govore da je so nešto najgore što može da se konzumira. Samo jedno istraživanje je obavljeno koje potvrđuje vezu između malog unosa soli i manjeg krvnog pritiska, ono što su zaboravili da naglase u istom istraživanju jeste da su smanjili i unos šećera, šećer je taj koji je doveo do smanjenja pritiska u tom istraživanju, []