Kofein

Igor X Sport 23.07.2017.
Kofein

Kofein je jedna od najzastupljenihih suplementacija ishrani u gotovo svim zemljama sveta. Njenu konzumaciju prate mnoge kontroverze jer je i medicinski i tržišno interesantna supstanca, a dovoljno svakodnevno zastupljena. Fiziološko dejstvoKofein je simpatomimetik. Prolazi krvno moždanu barijeru. Podiže nivo adrenalina, noradrenalina i kortizola, blokira preuzimanje adenozina []

LDL holesterol nije LOŠ!!!

  Znamo da je ovaj članak kontroverzan, jer se kosi sa onim što smo do sada znali i slušali i da će izazvati mnogo komentara i žestoku prepirku! Nama je bitno da do Vas stigne prava informacija koja Vam može promeniti zdravlje na bolje, to nekad zahteva i korak u vatru. Istraživanje objavljeno u britanskom medicinskom žurnalu će nam pomoći da odgonetnemo šta je to []

Hrana koja stimuliše proizvodnju prirodnog testosterona

  Beli luk – možete ga uneti u vidu čistog luka, u vidu praha kao začin ili u vidu suplemenata (tabletice).  Beli luk u sebi ima jedinjenja koja podstiču proizvodnju testosterona i tako što poboljšavaju rad testisa. Cink – hrana bogata cinkom pomaže proizvodnji testosterona. Pasulj i slične mahunarke su bogate cinkom, samim tim pomažu u koncentraciji ovog hormona. []

Tri načina da boostuješ prirodni testosteron!

Svi znamo koliko je testosteron bitan za izgradnju mišićne mase, snagu i potenciju. Problem manje količine testosterona se javlja mnogo češće ne zbog toga što telo ne proizvodi dovoljno ovog hormona, već zbog toga što svojim postupcima, hranom, načinom života i slično, omogućavamo drugim hormonima u telu primat nad njim tj. dajemo im veću važnost nego testosteronu. Prvo []

HIIT trening za maksimalan gubitak masti!

Najveći broj programa treninga koji promovišu gubitak masti preporučuje dugotrajan kardio slabog ili umerenog intenziteta u vidu hodanja, džogiranja ili trčanja. Oni demilično rade posao koji im se pripisuje za skidanje masti. To funkcioniše sve dok se metabolizam ne uspori i dok mišići usled manjka hrane, počnu da atrofiraju (jedu sami sebe!).  Stoga, visoko intenzivan []

Najbolji dodaci ishrani koji kontrolišu apetit!

Najveće frustracije svake dijete su uvek ova dva stanja: nepodnošljiva glad i nezasita žudnja za nekom vrstom hrane. Iako određeni broj ljudi može da izdrži naporan proces dijete samo na osnovu snage njihove volje, većina ljudi ima problema sa istim i nemaju dovoljnu snagu uma da to i uspeju. Zato ne bi trebalo da osećate sramotu kada nekog pitate za savet i pomoć ukoliko želite []

Otpornost na insulin?

Otpornost na insulin?   Šta ovo tačno znači? Da li je dobro za nas? To predstavlja telesni mehanizam čiji je cilj da se bori protiv ogromne količine šećera koju unosimo. Insulin je hormon koji reguliše nivo šećera u krvi i on nam omogućava da taj šećer ne ide preko 100 miligrama po decilitru krvi. 100 miligrama po decilitru krvi je normalna količina šećera u krvi. []

Šta je to Keto dijeta i šta je to Ketoza?

Šta je to Keto dijeta i šta je to Ketoza?   Kako nam oni pomažu da sagorevamo masti? Ketoza je stanje organizma kada se u telu pojave ketoni u većem broju od običnog, koji nastaju kao produkt razgradnje masti, koja se koristi kao energija. Šta su ketoni? Ketoni se formiraju kada se masti i masne kiseline, počnu koristiti kao gorivo (hrana za ćelije u organizmu). Naše []

Kako da smanjite želju za šećerom i slatkim.

7 NAČINA KAKO DA MANJE JEDETE SLATKO! Ako ste kao većina ljudi onda smo sigurno da u toku dana jedete mnogo više šećere nego što Vam je potrebno što vremenom doprinosi sve većoj količini masnih naslaga i povećanje rizika od mnogih bolesti, prvenstveno dijabetesa! Bez obzira na našu dobru nameru da Vam pomognemo da naučite kako da se zdravo hranite, rezultati su razočaravajući. []

POSTOJI LI KARDIO ZA VEĆE I JAČE MIŠIĆE!?

POSTOJI LI KARDIO ZA VEĆE I JAČE MIŠIĆE!? Kad god čujemo reč „kardio“, asocira nas na gubitak težine (često i mišićne mase), isto tako i na mučno i dugotrajno trčanje ili neku sličnu dosadnu aktivnost... Šta ako Vam kažemo da određena vrsta kardija može pomoći izgradnji mišića? Da li biste bili voljni da kardio radite i kada nije sezona za kupaći i more? Upravo []