Koliko proteina je potrebno za rast mišića?!

Koliko je proteina potrebno za rast mišića?   Protein je svakako makronutritient koji se najviše izučavao, a povezan je sa rastom mišićne mase. Većina onih koja ide u teretanu, smatra da što više unetog proteina kroz  ishranu znači veće I bolje mišiće. Kolike su ustvari naše stvarne potrebe za proteinom, da bismo ostvarili rast mišićne mase? Pogledajmo šta []

Kuhinjska SO! Zašto nam je toliko potrebna!

Mit o soli i zašto nam je toliko potrebna? Ljudi neprestano govore da je so nešto najgore što može da se konzumira. Samo jedno istraživanje je obavljeno koje potvrđuje vezu između malog unosa soli i manjeg krvnog pritiska, ono što su zaboravili da naglase u istom istraživanju jeste da su smanjili i unos šećera, šećer je taj koji je doveo do smanjenja pritiska u tom istraživanju, []

Smanjite nivo kortizola redovnom suplementacijom Omega 3!

Kortizol, neprijatelj Vaše mišićne mase!Iako je kortizol uglavnom poznat kao ’’negativac’’ među hormonima u ljudskom organizmu zato što je povezan sa povećanjem nivoa šećera u krvi, ovaj steroidni hormon je neophodan za ljudski život. Kortizol priprema telo za borbu protiv stresa prouzrokovanog od strane neke bolesti, traume, straha ili infekcije time što reguliše nivo šećera []

Rezervratol (Resveratrol)

Rezveratrol je polifenol koji se prirodno nalazi u koži crnog grožđa, bobičastim plodovima, šljivama, kikirikiju i drugim biljkama. To je prirodni antioksidant koji u organizmu deluje tako što utiče na smanjenje agregacije crvenih krvnih zrnaca i utiče na prohodnost i fleksibilnost krvnih sudova, a to je od velikog značaja za zdravo funkcionisanje kardiovaskularnog sistema. Rezveratrol nastaje []

INSULIN - tihi ubica Vašeg zdravlja, vitalnosti i muškosti!

                                                                Insulin je hormon []

Njegovo veličanstvo JAJE. Istine i zablude.

Svi znamo da su zdravstvene organizacije izdale upozorenje o holesterolu koji se nalazi u jajima. Ali, prava istina je da se za jaja, baš kao i za druge namirnice poput kokosovog ulja ili avokada, pogrešno smatralo da su loši za vaše zdravlje. Dakle, medicinski eksperti tvrde da kada konzumirate namirnice koje sadrže holesterol, vaša jetra se prilagođava smanjujući svoju proizvodnju.To []

7 znakova nedostatka vitamina D

Vitamin D je veoma važan za normalno funkcionisanje ljudskog tela. Čak i mali deficit ovog ključnog mikroelementa može prouzrokovati ozbiljne zdravstvene probleme. Jedna od osnovnih funkcija ovog vitamina rastvorivog u mastima se ogleda u njegovoj sposobnosti da poboljša apsorpciju kalcijuma, čime omogućava pravilan rast i razvoj kostiju. Vitamin D je takođe veoma bitan za održavanje []

Koliko je proteina ženama zaista potrebno?

                                 Dame, možda ste na izbalansiranom programu ishrane, ali da li zaista unosite dovoljno proteina  kojima ćete ispratiti svoj rad i fizičku aktivnost?Pogledajte šta kažu najnovija istraživanja! Od []

Zbogom Kardio, zauvek!

Kardio trening umerenog tempa ce usporiti vas gubitak masnih naslaga! Iako je zahtevan trening za Ironman triatlon, ne znači da ćete automatski izgledati kao "isečen" triatlonac. Sa porastom izdržljivosti kod sportiste, raste i sposobnost organizma da zadržava masne naslage.  Možete raditi stotine sati kardio treninga i sagoreti vrlo malo masti, uprkos mesecima napornih treninga []

Percepcija savršenstva ...

Jedna kompanija iz Engleske je realizovala projekat "Percepcija savršenstva". Cilj projekta je da se vidi kako u pojedinim delovima sveta muškarci zamišljaju idealno žensko telo.    Izabrali su 18 fotošop majstora iz 18 država širom sveta i poslali im sliku devojke u donjem vešu i zamolili ih da fotošopiraju devojku prema "standardima" o ženskoj lepoti na njihovom podneblju. []